آخرین اخبار
کد مطلب: 80544
پنج سال از شعار" نه غزه نه لبنان" گذشت/خاتمي هنوز ساکت است
تاریخ انتشار : 1393/06/11 16:59:22
نمایش : 2455
خاتمي همچنان با گذشت 5 سال از فتنه 88 هيچ اشاره اي به بيان شعار "نه غزه نه لبنان" از سوي فتنه گران و سکوت تاييدآميز چند ساله او و دوستانش در قبال اين شعار نکرده است.

به گزارش سلام لردگان ، سيدمحمد خاتمي روز يکشنبه در حاشيه ديدار از نمايشگاه آثار دست‌بافت رضي ميري و آثار کهن که در خانه هنرمندان به نمايش درآمد، گفت: "ما امروز به‌ دليل فرهنگ ايراني و اسلامي خود با آنچه در غزه مي‌گذرد، متاثريم و با مظلومان فلسطيني همدردي مي‌کنيم؛ ستمي که بر اين مردم مظلوم مي‌رود و جنايت و درندگي که توسط تروريسم دولتي بر مردم تحميل مي‌شود در فرهنگ ما محکوم است چرا که روحيه ايراني روحيه همراهي با مظلوم است."

البته رئيس بنياد باران همچنان هيچ اشاره اي به بيان شعار "نه غزه نه لبنان" از سوي فتنه گران و سکوت تاييدآميز چند ساله او و دوستانش در قبال اين شعار نکرده است.

خاتمي همچنين درباره راهپيمايي روز قدس گفته بود: شرکت در مراسم راهپيمايي روز قدس نشانه تعهد، انسان‌دوستي و مسئوليت اسلامي و انساني همه کساني است که حق را پاس مي‌دارند و باطل و بيداد را محکوم مي‌کنند. با اين اميد که همه مسلمانان و همه آزادگان با محکوم کردن جنايات اخير و حمايت پاره‌اي از دولت‌ها و سکوت دولت‌هاي ديگر رسالت ديني، انقلابي و انساني خود را به انجام رسانند.

شعار نه غزه نه لبنان در راهپيمايي روز قدس سال 1388 توسط برخي که به دعوت سران فتنه در جهت به حاشيه بردن روز جهاني قدس آن سال بود، سر داده شد و هرگز از سوي اين موسوي، کروبي و خاتمي محکوم نشد.

جريان حامي فتنه، حمايت از مقاومت فلسطين را ماجراجويي توصيف کرده بودند که البته ريشه اين موضع‌گيري انحرافي به دوره اصلاحات و ادبيات برخي نشريات نظير روزنامه عبدالله نوري برمي‌گشت که مدعي بودند نبايد از مردم فلسطين و آرمان قدس در برابر اشغالگران صهيونيست دفاع کنيم.

خوش‌خدمتي‌هاي افراطيون فعال در فتنه سبز به صهيونيست‌ها به حدي بود که شيمون پرز و بنيامين نتانياهو از جنبش سبز به عنوان بزرگ‌ترين سرمايه اسرائيل و پياده نظام اين رژيم در جنگ نيابتي با ايران ياد کرده بودند.

با گذشت پنج سال از گذشت شعار نه غزه نه لبنان، سران فتنه و جريان‌هايي وابسته به آن هنوز حاضر نيستند صراحتا جريان گروهکي پيگير شعار نه غزه نه لبنان (شعار وزارت خارجه رژيم صهيونيستي) را محکوم و تخطئه کنند.

انتهاي پيام/
منبع:شبکه اطلاع رساني دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس